söndag 28 juni 2009

Igen

Angående Emelie igen, jag blir också osäker på mina känslor. När det är såhär avslappnat mellan oss känns det som om hettan falnar lite från min sida. Tänk om jag bara vill ha henne när hon är onåbar? Vi har gemensamma kompisar och sitter ihop lite för mycket (yttre omständigheter) för att hon ska vara en slit-och-släng brud, dessutom tycker jag ju om henne. Skulle inte vilja såra henne, få in henne på ett spår och sen ångra mig.

Med Signe har jag varit tydlig från början att jag inte vill ha något förhållande, men med Emelie så ger jag verkligen ut framtidssignaler (annars hade vi redan knullat antagligen) och jag VILL ju inte ha ett förhållande, inte än, har varit singel för kort tid än så länge. Men jag vet att jag ger ut såna signaler till henne för att jag vacklar själv, kan inte förmå mig att klippa framtidsförhoppningarna med henne eftersom jag inte är säker på att jag vill avstå förhållandebiten. Hänger ni med i mina tankar? Jag är trött och virrig i skallen.

Men, man behöver (väl) inte fundera och analysera sönder alla relationer man skapar med andra människor hela tiden. Just nu vill jag ju vara med henne och hon vill tydligen umgås med mig också, let it be.

Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar