torsdag 2 juli 2009

Vad.i.helvete

Hemma efter en utekväll på gayklubb. Hade bestämt mig för att inte nämna Emelies namn under hela kvällen, njuta av singellivet och dra hem en brud att dela sänghalm med. Vill inte tänka på Em! Vill inte vill inte! Gör ändå.

Hånglade upp en tjej tillslut iallafall som var kåt och verkade vilja dela alla möjliga kroppsvätskor med mig, kände att vafan det här kommer bli som våldtäkt (gentemot mig själv alltså, mot mina känslor) jag var inte alls sugen på henne men fortsatte ändå. Sen sket det sig för hon skulle tydligen jobba halv åtta imorrn och så (men vi bytte nummer) (NOT gonna call...), vet inte om det verkligen "sket sig" eller om jag hade en lycklig stjärna med mig så att jag slapp, men nu sitter jag här hemma och fortsätter obsessa över Em som om inga andra brudar existerade i denna världen.

Vill inte tänka på henne! Jag vill bara vara fri och glad och kåt på alla möjliga söta fruntimmer, inte hålla på att tänka på vad hon gör och vad hon vill och hur många barn jag kommer föda åt henne och vad de ska heta. Ju mer jag obsessar över henne, desto mer blir jag dessutom skeptisk mot mina känslor. Det kanske är så som flera vänner påpekat att jag är galen för att jag inte har fått henne men blir avtänd så fort jag får. Vet inte vad jag ska göra med den här hettan inuti, jag brinner, jag vill va där du äääär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar