fredag 7 augusti 2009

Jävla-fittas-fitta-fan

Inte intresserad av det här schizzlet. Jag är trött på att vara tänd på henne (Em) och trött på att hamna i den roll jag alltid hamnar i. Trött på att vara den som vill ha och som väntar och som slänger upp alla mina känslor på bordet och bara hoppas att hon ska ta emot dem varsamt.

TRÖTT. VILL INTE.

Såhär som det är jämt i mina förhållanden, är på samma plats igen, jag är för mycket hela tiden. Det ger mig bara negativ energi, fan fan jag orkar inte.

Orkar inte vara den som googlar på hennes ex, orkar inte vara svartsjuk MÅSTE JAG ALLTID VARA DET? Orkar inte fundera in in i hennes hjärnceller och förstå hur hon känner, låtsas att jag är hon och förstå hur hon ser mig, värderar mig, väger mig på våg, jämför mig med alla andra.

Jag kan inte ha relationer. Det passar inte mig. Kan inte hantera det på ett normalt sätt, det blir som ett konstigt tvångssyndrom, den här gången är det värre än det brukar. Eftersom jag får så lite tillbaka blir jag mer beroende. Missbruk. Har heller inte kraft att göra mig av med den här relationen trots att den inte gör mig lycklig. Kan bara sitta här och vänta på att hon ringer.

Vänta på att allt det andra som går före mig ska ta slut och hon ska komma ihåg mig igen. Räkna minuter som en jävla idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar