onsdag 29 juli 2009

"Festen då jag och Kim skulle mötas igen"

Träffade Kim. Hon är så het så det vibrerar i mig, blir knäsvag liksom bokstavligen. Vi möttes på den där festen som jag hade planerat, som jag hade planerat alltså, hon hade inte planerat det, inte ens reflekterat över det, inte ens reflekterat över mig överhuvudtaget, inte ägnat mig minsta tanke INTE SOM JAG.

När jag hälsade kände hon inte igen mig. (Say no more.) Efter presentation kom hon ihåg men vafan liksom, jag dog lite.

Fast lite ryckte jag på axlarna för jag hade inte tänkt ligga med henne igen, har blivit kär på riktigt i Emelie och det verkar som om vi håller på att blir serious. (Ja, man kan vara kär i någon och samtidigt bli knäsvag av nån annan. Man kan. Jag kan iallafall.)

PS. Ok bloggen nu kommer en hemlis, säg inte till nån. Men kvällen förlöpte som kvällar gör och det slutade med att jag drog hem med en annan babe trots mina goda intentioner. JAG ÄR INGEN OTROGEN TYP för vi är faktiskt inte ihop än, jag och Em. Inget allvarligt, inga hjärtan krossade, det var bara rent kroppsligt och jag fortsätter i Emelievägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar